Συχνές Ερωτήσεις

1. Πώς διεξάγονται τα προγράμματα;

Τα προγράμματα ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης (e-learning) υλοποιούνται εξ αποστάσεως μέσω μιας φιλικής προς το χρήστη εκπαιδευτικής πλατφόρμας, η οποία αξιοποιεί και ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες.

2. Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής στην πλατφόρμα;

Για την εγγραφή σας στην πλατφόρμα, απαιτείται μόνο το email σας και η δημιουργία ενός κωδικού πρόσβασης.

3. Πώς επιλέγω το σεμινάριο που θέλω να παρακολουθήσω;

Αφού συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, μπορείτε να επιλέξετε από τις διαθέσιμες κατηγορίες το μάθημα ή τα μαθήματα που επιθυμείτε και να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των μαθημάτων που μπορείτε να επιλέξετε, υπάρχει όμως περιορισμός στη ποσότητα του κάθε μαθήματος. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλέφωνο: 211-1022222 (επιλογή 5)

Email: trainingservices@softone.gr

4. Πώς ολοκληρώνεται η παραγγελία ενός e-learning σεμιναρίου;

  • Μεταβείτε στο καλάθι αγορών και αφού ελέγξετε και οριστικοποιήσετε τα μαθήματα που θέλετε να παρακολουθήσετε επιλέξτε "Ολοκλήρωση παραγγελίας".
  • Συμπληρώστε τα στοιχεία χρέωσης (προσωπικά ή εταιρικά).
  • Επιλέξτε τρόπο πληρωμής.
  • Διαβάστε προσεκτικά τις πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία πληρωμής.
  • Επιβεβαιώστε την παραγγελία σας.
  • Θα λάβετε email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας.

5. Πώς γίνεται η πληρωμή;

  • Μετά την επιτυχή πληρωμή, θα λάβετε email επιβεβαίωσης.
  • Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας και επιλέξτε "E-LEARNING" για να αποκτήσετε πρόσβαση στα μαθήματά σας.

6. Πώς μπορώ να δω τις παραγγελίες μου;

Επιλέξτε το εικονίδιο του προφίλ σας και μεταβείτε στο "Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ". Εκεί μπορείτε να δείτε το ιστορικό παραγγελιών, την κατάσταση τρεχουσών παραγγελιών και να διαχειριστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας.

7. Υπάρχει περιορισμός στην προβολή των δωρεάν webinars;

Όχι, μπορείτε να παρακολουθήσετε τα δωρεάν webinars όσες φορές θέλετε, για όσο διάστημα είναι διαθέσιμα.

8. Τι απαιτείται για την παρακολούθηση ενός ασύγχρονου σεμιναρίου;

Χρειάζεστε μόνο πρόσβαση στο διαδίκτυο. Τα σεμινάρια είναι προσβάσιμα από κινητό, tablet, laptop ή υπολογιστή.

9. Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης;

Ναι, μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και τη συμπλήρωση της αξιολόγησης, μπορείτε να κατεβάσετε τη Βεβαίωση Παρακολούθησης.

10. Για πόσο χρόνο έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;

Η διάρκεια πρόσβασης αναγράφεται σε κάθε εκπαιδευτικό σεμινάριο.

11. Πώς αποκτώ πρόσβαση στην πλατφόρμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης;

Πρέπει να έχετε πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία αγορά στο παρελθόν. Στη συνέχεια, επιλέξτε το κουμπί "E-LEARNING" στην αρχική σελίδα.

12. Πώς χρησιμοποιώ την πλατφόρμα Ασύγχρονης Εκπαίδευσης;

Εφόσον έχετε προχωρήσει σε νέα αγορά, στο μενού "Μαθήματα" θα βρείτε τα ενεργά σεμινάριά σας. Επιλέγοντας ένα σεμινάριο, θα έχετε πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό (PDF και βίντεο) και τη Βεβαίωση Παρακολούθησης. Σε περίπτωση που δεν έχετε πραγματοποιήσει νέα αγορά , έχετε τη δυνατότητα να δείτε το ιστορικό πρόσβασης, τις βεβαιώσεις που έχετε ήδη παραλάβει, τις πληροφορίες εγγράφων, το προφίλ σας κλπ.

13. Μπορώ να αγοράσω το ίδιο σεμινάριο περισσότερες από μία φορές;

Ναι, αλλά μόνο αφού λήξει η αρχική διάρκεια πρόσβασης.

14. Μπορεί μια εταιρεία να αγοράσει σεμινάρια για πολλούς εργαζόμενους;

Ασφαλώς! Για εταιρικές αγορές, επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλέφωνο: 211-1022222 (επιλογή 5)

Email: trainingservices@softone.gr