Πληροφορίες Σεμιναρίου

Ο στόχος μας είναι

  • Κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των υπηρεσιών SOFTONE CRM Services που έχουν σχεδιαστεί για τον κλάδο των υπηρεσιών.
  • Μάθετε πώς να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά τις εγκαταστάσεις των πελατών, συμπεριλαμβανομένου του υλικού, του λογισμικού και των μηχανημάτων.
  • Κατανόηση της διαδικασίας χαρτογράφησης και διαχείρισης διαφόρων τύπων συμβάσεων εντός της πλατφόρμας SOFTONE CRM Services.
  • Κατακτήστε την ολοκληρωμένη διαχείριση των Service Tickets και των SLAs για τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας υποστήριξης πελατών.
  • Εξερευνήστε στρατηγικές για τη χρήση των υπηρεσιών SOFTONE CRM Services για την ικανοποίηση και την υπέρβαση των προσδοκιών των πελατών όσον αφορά την ποιότητα των υπηρεσιών και το χρόνο απόκρισης.
  • Αποκτήστε πληροφορίες για το πώς οι υπηρεσίες SOFTONE CRM Services μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ελέγχουν και να βελτιστοποιούν τις διαδικασίες παροχής υπηρεσιών.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το SOFTONE CRM Services αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο που ανταποκρίνεται πλήρως στις ιδιαιτερότητες του κλάδου των Υπηρεσιών, καλύπτοντας αποτελεσματικά:

  • την απαίτηση των επιχειρήσεων για έλεγχο των υπηρεσιών που παρέχουν στους πελάτες τους, καθώς και των υποχρεώσεων που απορρέουν από αυτές.
  • τις προσδοκίες των πελατών για υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών και αυξημένη ταχύτητα επίλυσης αιτημάτων.

Στα πλαίσια της Ασύγχρονης Εκπαίδευσης θα γίνει παρουσίαση και θα αναλυθούν σε βάθος η παρακολούθηση εγκαταστάσεων σε πελάτες (hardware, software, μηχανημάτων), η αποτύπωση και διαχείριση διαφόρων τύπων συμβάσεων (εμπορικές, leasing, περιοδικές, συνδρομές, προαγοράς υπηρεσιών και άλλες) καθώς και η ολοκληρωμένη διαχείριση των Service Tickets & SLAs με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών μιας επιχείρησης.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης μετά το τέλος της Ασύγχρονης Εκπαίδευσης.

Ο κύκλος μαθημάτων

1. SLAs & Services Tickets

  • Ομάδες SLOs (Service Level Objectives)
  • Καταχώριση SLA (Service Level Agreement)
  • Σύνδεση SLA με Σύμβαση

2. Εγκαταστάσεις


3. Συμβάσεις

  • Καταχώριση νέας Σύμβασης
  • Διαχείριση Συμβάσεων
  • Παραδείγματα Συμβάσεων
  • Σύμβαση Συνδρομής
  • Σύμβαση Leasing

4. Service Ticket

  • Λειτουργία
  • Παρακολούθηση
  • Παράδειγμα

5. Μετρήσεις

Σε ποιους απευθύνεται

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και κυρίως σε νέους χειριστές της εφαρμογής οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίσουν τις δυνατότητες του SOFTONE CRM Services και να εξοικειωθούν με τη χρήση του.

Εξοπλισμός

Πρόσβαση σε κινητό, pc, laptop, tablet συνδεδεμένα σε δίκτυο Ιnternet.

Διάρκεια πρόσβασης

Η διάρκεια πρόσβασης που αναφέρεται παρακάτω, αντιπροσωπεύει τον εκτιμώμενο χρόνο μελέτης που απαιτείται να αφιερώσετε για το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Μέσα σε αυτόν τον εκτιμώμενο χρόνο, καλείστε να ολοκληρώσετε την παρακολούθηση των videos. Μετά την ολοκλήρωση αυτού του χρονικού διαστήματος, κλείνει η πρόσβαση στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Info
Close

20 ημέρες

3 ώρες

* Για εξειδικευμένες ανάγκες και για εταιρείες που επιθυμούν την αγορά ενός ή περισσοτέρων σεμιναρίων, για μεγαλύτερο από έναν αριθμό εργαζομένων, καθώς και για οποιαδήποτε απορία παρακαλούμε να συμπληρωθεί η παρακάτω Φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

ΑΣΥΓΧΡΟΝΟ
40,00 €
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ:
  • • 1 Εκπαιδευτικό pdf
  • • 1 Εκπαιδευτικό video
Φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος
Οι πελάτες που αγόρασαν αυτό το προϊόν αγόρασαν επίσης